Hej!

Nu är det dags att sova. Dagen har gått i ett. Tog det lugnt på förmiddagen. Packade å gjorde nödvändigt innan jag o Kim åt lunch på lilla styrbjörn. Deras lasagne är den godaste jag ätit på svensk mark. Den näst bästa hela världen. 


Efter det åkte jag hem och duschade, åkte till eljus och så vidare till eskilstuna. Tankade full tank köpte lite resgodis sen åkte jag till jobbet och lämnade kundbeställningar och plockade upp Maria. Sedan begav vi oss mot Hestra på ljusexperten möte. 
Kom fram 23.10. Det var segt att köra ikväll, fast vi hade mycket o prata om. 
Väl framme på Isaberg fick vi leta lite efter vår söta lilla stuga 🏠
Vi har två sovrum, vardagsrum med soffa och matbord och ett litet kök. Perfekt! 
Vi tog fram lite snacks o zero och tittade på kvällens missade avsnitt av idol. 

Imorgon är det frukost kl 09 sedan har vi samling med resten av alla ljusexperter 09.30. 
Godnatt 😴


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men vad roligt! Där jag vuxit upp

Svar: 😀 vilket sammanträffade!
emeliehellman.blogg.se

2017-09-14 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0