Fredag

Kl 06 ringde klockan imorse. Trodde jag skulle vara helt slut efter gårdagens sena kväll men det gick helt ok. 

08.30 mötte jag jobbet hos en fotograf i eskilstuna. Dags för nya bilder på oss till kommande annonser och sociala medier. 
Det är ganska svårt att få till några bilder där alla är nöjda med sig själv 😉

Efter det så blev det jobb. Vid 11.30 kom vår revisor för att kolla att inventeringen har gått till på rätt sätt samt gjorde stickprover. 
Det gick 👌🏼
Precis när vi var klara kom Marcus på Pholc och vi åkte iväg en snabbis och käkade lunch på tuna park. 
När vi kom tillbaka gick vi igenom det vanliga. 
Sen dröjde det inte länge innan Tobias kom från Eglo. Samma där, vi gick igenom och kollade returer. 
Trodde jag skulle kunna åka hem lite tidigare men min sista kund hade jag till 18.25 så det blev liksom inte tidigare idag. 

Men jag kom hem till en tacokväll här hemma. Tobbe, Jelena och Kalle var också här. Ett parti Chicago avslutade kvällen. 
Tack för det! 
Barnen var även väldigt nöjda att ha blivit hämtade av Tobbe från dagis idag. Sen följde dem med och hämtade Kalle från dagis. 😍
Nu sooooova, imorn jobbijobb. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0