Fredag

Jag sov tio timmar natten till idag. Det var sååå skönt! 

Morgonen började med att lämna barn. På jobbet var det mycket som vanligt. Massa pappersjobb som jag bara lagt på hög 🤔
Idag ringde fasen telefonen stup i kvarten och avbröt mig. 
Kvart i fyra var det iaf dags att lämna jobbet och hämta kids. Geggamojja idag igen. Svängde förbi lampaffären i Tälje men ville inte ta in mina geggamojjs-barn så det blev en snabbvisit. 
Väl hemma åkte kläderna in i tvätten och barnen i badet. 
Sen hamnade 1/2 vattnet på golvet. Så ja... det blev pyjamas och Ronja för att lugna ner oss lite. När Kim kom hem ( han hade spelat golf med Tobbe å Jonn, gäller väl att träna inför söndagens tävling...vet dock inte om det ger motsatt effekt) 
Så blev det ribs med coleslaw. 

Sen blev det fredagsmys. Chips och filmen rädda Willy. Både Junia och Alicia satt klistrade o tittade på hela filmen och var helt inne i den. Tom vid toalett besök var vi tvungna att pausa för att de inte ville missa. 
Jag minns själv hur mycket jag tyckte om den filmen. Päck-uggare som Alicia säger. 

Nu är det godnatt. Imorgon jobb. 
Om ni vill läsa om vad mina barn gjorde igår kan ni läsa det 

HÄR 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0