En blandad helg

Ja, har känt att jag håller på att bli sjuk hela veckan och i fredagskväll blev jag dålig. 

Men eftersom pappsen åkte till Grekland i lördags så var det bara att kravla sig upp och jobba. Mina tårkanaler var helt öppna och det både rann från ögonen och näsan (helt okontrollerat) så jag satt för det mesta "bakom" disken i lördags. Kände mig så ofräsch och kände att kunderna inte ville stå nära mig. 
Men dagen gick iaf jättebra. Jag är väldigt nöjd över siffrorna. Heja! 

Barnen som egentligen skulle haft finbesök av Zakie och Dani blev inställt pga sjukdom. Sååå besvikna, vi får ta det en annan helg. 
Men de fick hänga med Tobbe, Jelena å Kalle till enhörna och gå på marknad och träffa folk istället. Inte fy skam! (Kim skjutsade pappa till Arlanda) 
Tack! ❤️

När jag kom hem från jobbet var jag rätt slut. Bäddade ner mig i soffan. Junia åkte till sin dagiskompis Celine och var där några timmar o lekte... å käkade middag. Tobbe o Jelle hämtade mat från Mira Mar till middag. Mums, var länge sen. 
Vi bestämde oss för att kolla på en film efter maten. Jag somnade i förtexten. Kim något efter. Så Tobbe och Jelena fick se filmen själva 😉 bra värd man är. 
Men tack vare att jag skrapade ihop många timmars sömn så vaknade jag och mådde mycket bättre imorse! 

Sarah ringde (typ) och väckte mig vid 10😌
Sen var det bara att fixa det sista och göra sig klar. Idag var det nämligen dags för Sandras baby shower. 
Vi träffades hemma hos Daniel och fixade ordning allt, sen gick vi hem till Jonn och Sandra. 
Just idag så höll grabbarna och Jonn på att flytta så Sandra hörde inte när vi gick i trappan och in genom ytterdörren. 
Hon stod i badrummet och lockade håret och det tog ganska lång tid innan hon uppfattade att vi stod i hallen och tittade på henne. 
Surpriseeeeee! 
Lite gråt och många kramar senare gick vi tillbaka till Danne, då kom det lite fler tårar men sen körde vi igång. 
Tipspromenad, grillade hamburgare, lekar, paketöppning, marängswish, kaka till kaffet och massa babysnack. 
Timmarna flög iväg och sen var det faktiskt dags att säga hej då. 
Jättelyckad dag, Sandra blev SÅ överraskad! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0