Dag 2 forts

Igår kväll var vi rätt slut. Låg kvar i sängen till 20... tänkte flera gånger om vi skulle ta och sova istället för att gå ut. Den här tidsskillnaden påverkar mig. Har sjukt svårt att bli peppad på kvällen. 

MEN vi tog vårt förnuft tillfånga. 
Gjorde oss klara och tog tunnelbanan kl21.30 till Chelsea market och letade upp restaurangen Tao down town. En väldigt hipp restaurang och som man egentligen behöver boka bord på. (Som jag fick i present av mina vänner som kom till Kaly) 
Vi körde en chansning och fick bord efter 45 min. Helt klart mitt ställe. Mitt i prick. Hög housemusik, ashäftigt, asiatisk mat, sushi och bara helt skön stämning. Precis som buddah bar i Dubai. 
Vi drack skumpa och beställde in lite av varje. Bla chef yoshis sushi. mums! 
Nästa gång ska jag boka sofforna i trappan. Så himla najs (haha nästa gång, som om jag blivit värsta new yokern) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0