Dag 1

Kim vaknade 04.50, jag vaknade 06.50. 

Innan klockan var 08 var vi ute. Gick till one world trade center. Ner till vattnet, kollade på frihetsgudinnan och på båtarna. 
Vi satt oss på le pain quotidien och åt frukost. Vi tog in 3 olika rätter och chailatte och vaniljlatte. 
Deras avokadosmörgås var den godaste jag ätit i hela mitt liv. 
Bästa frukosten, och jag som inte är ett fan av frukostar överhuvudtaget! 

Sen gick o gick vi... genom Chelsea market och så vidare tills vi kom fram till Macy's. Jag köpte en ryggsäck o skor. Gick runt i massa butiker. Kim hittade lite snyggt på Zara. 

Åt lunch på shake shack (hamburgare), vi gick sedan till the New york public library. Häftigt må jag säga! 

Vidare till Grand central terminal. Så fint 😍 

Tog sedan tunnelbanan till City Hall och hem till hotellet. 
Nu är jag nyduschad och helt slut som artist. Trött också men klockan är bara 17.30 så kan ju inte sova nu... jag är fortfarande sjukt mätt och inte alls sugen på mat. Får se hur kvällen blir! 

Så många selfies att jag är trött på mig själv nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0