Helgens bravader

Slutade en timme tidigare i lördags och drog hem och gjorde mig klar för kvällens event. Malin Nilsson bjöd in till bubbel, middag, Singstar, twister, kaka och så småningom dans på flamman. 

Välbehövlig och rolig kväll 🍾🙌🏼


Kom hem vid 03.30 så jag var väl inte i mitt esse i söndags men vi hann med rätt mycket iaf. 

Tjejerna hade fotografering på fsk (tog som vanligt syskonfoto) sen åkte vi direkt på visning på ett hus i Blombacka. 
Vidare till mina föräldrar och bjöd in oss själva på skagentoast och barnen fick pannkakor. 
Efter det åkte vi och veckohandlade (varför vi gör det på en söndag vet jag inte) 
Väl hemma blev det middag och sen gick vi och la oss. 

Lövbiffpasta och så en gnutta parmesan 😇

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0