Heja heja

Vilken bra helg vi har haft på jobbet. Är så nöjd. Vi slog våra mål och igår tror jag faktiskt att vi hade bästa kassan någonsin sen start. 

Är också rätt förvånad att det kom så mycket kunder fast jag bara marknadsförde med en annons i tidningen om vår 20% kampanj. Jag la krutet på fb och instagram där annonser nästan är gratis. Föregående gånger har jag lagt betydligt mer pengar på att synas i lokaltidningen. Tiderna förändras! 
Tycker att vi gjorde ett jättebra jobb allesammans och vilken start vi fick inför vår högsäsong som börjar nu. Jag är så peppad 💪🏼💪🏼💪🏼 

Igår efter jobbet så bjöd Lasse och Åsa på middag. Vi firade Lasse lite i efterskott (han fyllde 65 tidigare i veckan) 
Väldigt god middag, äppelpaj och daimkaka till efterrätt. Vi var kvar lääääänge, vi fick skjuts hem av Tim vid 02.30 😴
Så trevligt kväll! Tack ☺️



Idag blev det sovmorgon deluxe, jag å Alicia sov längst... 😇

Sen kom Hampe och Elvira. Kim o Hampus drog iväg till garaget å körde cross. 
Vi hängde kvar här hemma i pyjamas till kl 14 då satt vi på oss vanliga kläder. Så mysigt en regnig dag. 
Nina kom förbi på eftermiddagen och hämtade / lämnade lampor. Vi hann även catcha upp lite. 

Hon är lite svårflörtad den här damen men det går så mycket bättre när Kim inte är hemma 😅
Tjejerna lekte att de hade dop. Nallen fick döpas till Molly och Elvira fick döpas till Elvira.

Jag fick vara han "utan hår"(prästen) som står längst fram i kyrkan och tar vattnet på bebisens huvud och pratar högt och konstigt när alla är tysta. 

Ooooookej...😂
Kul hade vi i alla fall. 

Middagen blev sushi. Alicia åt 7 bitar. Min sushitjej 🍣😋

Nu är jag helt slut som artist. Imorgon jobb och det är SÅ mycket jag måste beställa efter vår lyckohelg 👍🏼😄😄


Kommentarer
Postat av: Mikaela

När ska vi catcha up då?! Var jättelängeeee sen ❤️

Svar: I veckan?! 🤗
emeliehellman.blogg.se

2017-10-08 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0