Dagarna går

Okej. Det är himla svårt att komma in i Sverige-tid igen. Vet att jag tjatar men det är så frustrerande att inte kunna somna... varför tar det sån tid att bli normal. Nää tackar vet jag när man åker Asien-hållet och det är tvärtom. Tidiga kvällar och vaknar pigg och alert typ vid 06 :) 

Allt annat än tidsskillnaden i New York får ett stort plus, kan riktigt inte förstå allt jag varit med om. Känns väldigt konstigt på ett sätt. Vill även ge Sofi en 🙌🏼 för alla tips på saker att göra (och inte göra), vi hann nästan med allt 😉

Annars då? Jo Emilia fyllde 28 år för några dagar sedan. 
Mamma skickade en hälsning att hon också firar - varit mormor i 28 år. Grattis till er 🎈 själv får jag ångest över alla år som går.


Tillbaka till idag så tog vi sovmorgon 😴Barnen lämnades vid 11 sedan har jag bara fixat inför morgondagen. Hämtat, lämnat lampor, köpt snacks o dricka (det vi ska bjuda på under helgen) va på plantagen o köpte ett gäng snittblommor för att liva upp i butiken och till ÖB för engångsartiklar och annat smått och gott. 

Växlade pengar så vi har gott om mynt. 
Så NU är jag redo inför helgen och hoppas verkligen att vi säljer på bra! 👍🏼
Ska åka in tidigare imorgon och förbereda. 

När allt jobbrelaterat var klart plockade jag upp Cecilia på vägen o vi körde till fsk och hämtade hem kidsen. 
Väl hemma tittade Cilla o barnen på film medan jag lagade lasagne till middag 😋
Myskväll. 
När barnen somnat spelade vi kort. Kim vann Chicago och Cilla i plump så jag hade ingen tur ikväll. 😤

Nu är det godnatt. 
Hörs' 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0