Onsdag

Alicia är fortfarande febrig. Blir en till sväng till närakuten imorgon om hon inte är feberfri. 

Är så nöjd med det stället, får hjälp direkt och knappt några folk där 👍🏼 

Annars har jag jobbat, Hem och vände i dörren för att åka på föräldramöte på fsk. 
Vi fick veta vad de pysslar med, just nu håller de på att fördjupa sig i "förflyttningar" 
i olika stationer. 
* förflytta sig i fantasin 
* förflytta sig med ett fordon eller tex en hiss. 
* förflytta vatten 

Dem leker rollspel i tåg, flyg, båt osv. 
Bygger fordon i ateljén och dem flyttar vatten i deras bassäng. Fick se bilder, videoklipp och såklart deras skapelser. 

Sen det vanliga med smitta, vinterkläder, hjälm, parkering. 
Junia är äldst på hela Tom Tits fsk nu så man känner sig rutinerad som förälder. Fast även vi behöver ju påminnelser. Speciellt i okt/nov/dec då i alla fall mitt minne o inte är det bästa pga av stress, eller så står det helt still där i knoppen. 

Efter mötet åkte vi och hämtade barnen hos mina föräldrar. 

Rakt ner i sängen och godnatt. Jag är så trött, imorgon blir jag hemma med Alicia. Vi kör varannan dag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0