Hej bloggeeeen

Måndags var = jobb. Hade kvällsmöte på kvällen. Hade en designlight säljare som gick igenom sina produkter. Käkade middag. 

Sen hade vi vanligt personalmöte. Kom hem vid 22- tiden. Bara att slagga då... 

I tisdags var jag å barnen lediga. Vi lekte, tog vara på snön och åkte snowracer. Guuud va barnen slängde sig och sprang överallt och ingenstans. 
När vi kom hem blev det bubbelbad och Jonn o Sandra o lilla Ida kom över en snabbis. 
När vi klätt på oss igen började Alicia klaga på att hon hade ont i kinden. Trodde hon hade slagit sig under dagen och tänkte inte mer på det. Men efter nån timma börjar hon gråta och säga att det gör jätteont och det känns i örat också. Såklart, Örat, att jag inte fattade. 
Vi lämnade av Junia hos min mamma sen gick jag o Alicia till närakuten där det konstaterades att hon hade öroninflammation på höger öra. 
Penicillin i 5 dagar. 
Vi åkte hem och å samma veva kom Kim hem. 
Alicia sov bra trots allt. 

Onsdag. Jobb. Möte. Snön yrde. Kom hem till middag i världsklass. Avslutade kvällen med Stranger Things men jag somnade i soffan. 

Torsdag. Ja det är idag ja. Inte hänt så mycket idag förutom att vi har varit på plantagen, satt upp fler ljusstakar, handlat mat, lyssnat på julmusik, lagat och ätit middag, var på Johnells invigningen på kringlan, Kim blev en jacka rikare och jag köpte ett par Lily and rose örhängen och ett par handskar. (Tappar bort ett par varje år!) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0