3D bryn

Har länge funderat på att göra något åt mina ögonbryn. Dem växer helt olika, är väldigt ostbågiga i formen, och korta. 

Har läst om det här med 3D bryn som man tatuerar in. Men ja... inte riktigt tagit steget. 
Har följt cosmetink på insta länge o tycker verkligen att resultatet jag sett på alla bilder o filmer varit så bra. Så i oktober såg jag att de hade en budgivning på ett par bryn och pengarna skulle gå till Cancerfonden. 
Två flugor i en smäll tänkte jag, om jag ändå ska göra bryn kan jag väl lika gärna buda och så kommer mina pengar till en god sak. 
Så sista oktober vann jag budgivningen och idag skänkte jag 4600:- till Cancerfonden o superduktiga Sandra gjorde mina bryn. Är så nöjd och om 4 veckor ska jag dit igen för att se om något behövs fyllas i eller andra ändringar. 
Allt som allt tog det ca 2 h. Först fick jag bedövning och så fyllde jag i lite papper, sen mätte, målade hon brynen så de skulle få en symmetrisk form och längd till mitt ansikte. 
Sen fick jag lägga mig ner och då började hon tatuera med stråteknink med maskin. 
Det kändes, men gjorde inte ont. 

Jag är supernöjd! Tänk att vakna på morgonen och slippa göra bryn. Men framförallt är jag så glad över att ha fina formade bryn. 😍



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men Gud vad snyggt!!!

Svar: Tack 😘
emeliehellman.blogg.se

2017-11-13 @ 19:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0