Vilken helg!

I fredags blev det lång-dag på jobbet. Kom hem till sushimiddag och så hade barnen å Kim gjort egen vaniljglass till efterrätt. 

Det blev en kväll i soffan med lets dance. Så najs. 

I lördags var det strålande solsken och jag jobbade själv. Det gick bra, det var inte många kunder som var sugna på lampor en solskenslördag så det var nemas problemas att vara ensam. 
Kl 15 stängde jag och åkte hem! 

Väl hemma snörade jag på mig skorna och sprang 6 km, sen hem och gjorde mig klar inför kvällen. 
Egentligen skulle jag ha varit kvar i etuna med jobbet för att hitta på skoj, grilla och kolla på esc men det blev inställt 🙁 så jag fick som tur var glida in på Åsas födelsedagsmiddag och mellokväll hos Mary. 

Hos Åsa blev det bubbel, middag, tårtor och massa snack. Vid 22 tiden åkte jag o Kim till Mary där Becca, Malin, Henke, Tobbe, Jelena, Jonn och Sandra kollade på ESC. 
Junia och Alicia var kvar hos farfar och Åsa och sov över där. 
Vi var kvar till 01. Efter att dötråkiga Portugal vann försvann partyhumöret ;) 


Morgonen började bra, smoothie på balkongen i min ensamhet
Jobbaaaa
Jag var SJUKT svettig efter springrundan
Dags för partaj
Elvira och Alicia hjälper Åsa att öppna sin present
Bänkade framför tvn

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Gött med smoothie

2017-05-15 @ 09:23:35
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0