Tack för fina dagar

Nu har det gått några dagar igen, men livet bjuder på fina dagar så jag har inte tagit mig tid!  Jag har många fina starka minnen som kommer följa med mig. Tack! 


Nåja. I onsdags när jag kom hem från jobbet så överraskade Kim mig med grillad fläskfilé, sötpotatis morötter i ugn och egen beasås, den var typ den bästa jag ätit. 

I torsdags var jag o kidsen hemma. Städade ur lådor, rensade skåp, åkte och handlade, sen köpte vi glass i stora lass och mötte upp Jelena o Kalle för att åka hem till Åsa. 
Barnen lekte, hoppade studsmatta osv, vi stekte lite i solen och spelade Skip-Bo. 
På kvällen blev det hjortfärsbiffar med potatisklyftor med en jäla go sås. 
Kollade på en film, grät tills jag inte orkade kolla längre (ps i Love you) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0