Måndag

 Ny vecka och bara 9 dagar kvar till kalymnos-värme! Idag var det verkligen kallt. Brrr... 


Ber till vädergudarna att värmen kommer till oss på lördag. För Malins skull, kom igen! 
Då är det nämligen dags för Malins 30-års fest med 80-tals tema som kommer hållas på Villa Talliden. Är så PEPP! 
Kidsen ska vara i Nykvarn hos familjen Lindström och det ser dem verkligen fram emot! 

Ikväll var jag hemma sent från jobbet, Kim bjöd på risotto. Sen vid 20 tiden tog jag mig ut i lätt duggregn, det var jobbigt. Mest pga att risotton satt i halsen. 
Ingen idé att äta före träning. 

Imorgonkväll har Henke och Malin bjudit in oss på nationaldagsfirande (Norges) och det är ju kul! 🇳🇴 man kan fira den 16:e också tydligen 😉

Nu ska jag sova, jag öppnar imorgon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0