Ledig daaaag

Solig morgon, gjorde oss klara. Släppte av kidsen hos Jelena o Kalle medan jag hämtade paket från Coop, ner till ljusexperten på stan för att hämta/lämna lampor, fixade 80's naglar till på lördag, mötte sedan upp Jelena o barnen vid "lekplatsen" mitt i stan och där Junia å Alicia åt korv o mjukglass. 

Promenerade vidare mot nyöppnade Sthlms stadsmission vid Maren och mötte upp Becky. 
Vi hittade det sista till festen 🙌🏼 blir GRYMT! 

Sen gick jag å Jelena vidare och köpte lite lunch på Ica och satt oss och åt. 
Efter det tog Jelena o Kalle bussen hem och jag o barnen gick till tandläkaren. 
Junias tänder fick 👍🏼

Väl hemma lekte barnen ute på tomten och jag tvättade och fixade , barnen fick bada tills Kim kom hem och jag drog ut på en springtur. 

När jag kom hem åkte Kim ut och körde hoj. Jag lagade middag och sen har bara kvällen varit lugn. 

Imorgon ska jag försöka träna innnan jobbet, blir så fasligt sent att träna kl 19 på en fredag, då vill jag bara va... va. 

Hej så länge! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0