19 maj

Fredag. Sol. Och Malins födelsedag! 30 bast och det ska firas imorgon! Jihooo! Då är ledig från jobbet, barnen blir upphämtade runt 11 tiden av Nina o Lucas och vi ska vara redo för avfärd 14.30! Taggad? JA! 


Tillbaka till idag så joggade jag min 6 km runda kl 8 imorse. Väldigt varmt. Men skönt. 
När jag kom hem satt barnen och åt frukost... vi tog det lite lugnt när Kim åkt till jobbet. Lämnade dem på fsk vid 10.15. 
På jobbet var det lugnt, såklart med detta väder. 
Kom hem vid 19 och då var huset städat och Lasse och Åsa kom förbi och det grillades räkor, fläskfilé och halloumi. Kim gjorde bea. Åsa och Alicia hjälptes åt och gjorde rabarberpaj. 
Sen kom Cecilia förbi en snabbis och tryckte lite paj med vaniljvisp och gräddglass tillsammans med oss 😉

Kvällen avslutades med ett parti Chicago som Åsa vann... men jag var bra nära. 

Som sagt imorgon är Malins dag så nu gäller det att sova. God natt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0