Yeeey fredag

Har haft möten hela förmiddagen och vid lunch. Så dagen gick ju undan... 

Nu längtar jag hem. Har missat fredagsmys många veckor nu så lets dance och lite godis är efterlängtat! 
(Om jag lyckas vara vaken, somnade 21.15 igår) 

Idag har Alicia varit hos tandläkaren för första gången med min mamma. Det hade gått så bra, Alicia hoppade upp själv i stolen, gapade stort och berättade att hon borstar tänderna 2 ggr om dagen. 
Med sig hem fick hon en påse med en tandborste, bok och klistermärke. Väldigt stolt spatserade hon hemåt. 

Annars då, funderar på vad jag ska ha på mig på Sarah och Buddas stora 30 års fest som är nästa lördag. Taggad? JA! 
Jag börjar kvällen med snygga skor (men avslutar med ballerina 👯) nu jäklar ska det firas! 🍾🍾🍾






är helt kär i nya golvlampan från watt & veke. Den får gärna flytta hem till oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0