Söndagen

Vaknade rätt så tidigt hemma hos Pelle o Carina trots utgång kvällen innan. 

Det blev frukost, pratade lite, vid 11 åkte vi hemåt. Lämnade av Hampus hemma hos sig sen raka vägen hem där vi väntade besök av familjen Wåhlstedt. 
Fick "välkomna hem" blommor, barnen lekte på bra, åkte och köpte pizza till lunch, som vi alla mumsade i oss. 
Sen blev jag klubbad. Tröttheten tog över och jag somnade på soffan trots att fem barn stojade runt omkring mig. 
Då är man trött. 
Det var i alla fall kul att träffas och vi började smida lite framtidsplaner. Får väl se hur det går med dem 😉

När familjen åkt hem gjorde vi oss klara och åkte hem till mina föräldrar. 
Kim och min mamma satt och planerade poolbygge och jag och pappa beställde julen 2017. 
Tog några timmar. 

Poolen - jag är inne på en mörk mosaik. Tycker det ser fräschare ut. Vi har ju ljus - turkos eller vad det nu är i poolen här hemma i Sverige , och jag skulle inte välja den färgen på mosaiken igen om jag fick bestämma. 
Gillar den här färgen 👇🏼

Sen kramades vi hej då, de åkte nämligen till Grekland idag och vi syns igen i maj när vi åker ner! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0