Onsdag

Känns knäppt att man är tillbaka i gamla vanor igen. Var vi verkligen i Thailand i söndags?! 

Ojoj. 
Jag har mycket att göra nu, nästa vecka åker mina föräldrar till Grekland och blir borta 1/2 år eller så. 
Imorgon måste jag beställa julen. Känner mig inte direkt peppad på det just nu men vet att det är helt ok när man sitter där framför datorn med kataloger och underlag. 

Vi vaknar fortfarande tidigt på morgonen. (Vid 06) herregud vad långa dagarna blir. 
Har lämnat barnen vid 08 istället för vanliga 09. Då har jag varit på jobbet 1 h innan öppning och då får man ju gjort ganska mycket. Tänk om vi kunde få vara morgonpigga. Eller iaf jag. Jag skulle behöva det.
Jag somnade 20.30 igår. Jätteskönt! 


Jaja, nog om det. Ikväll var det gympa för junis, Åsa och Cecilia var med henne. 
Junia har blivit jätteduktig (mycket träning i Thai) och visade stolt upp här hemma. Cecilia och Becca kom förbi på middag men alla var trötta så de åkte hem redan vid 19.30. 
Kim spelar badminton och jag somnar vilken sekund som helst. 

Just det, jag har börjat planera min 30 års fest lite mer i detalj. Jag är redan peppad 🤗



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0