Söndag

Jag var trött igår. Men mådde bättre än förtjänat. Åkte till Kallfors för att lämna Elviras 1års present och träffa Carina, Pelle och Hampus. Åt lunch, sen kom Malin, Henke och Jonn som skulle spela golf. 

Sen åkte Carina o Pelle hem med alla kids så kunde jag, Kim och Hampus spela en runda också (som blev två rundor) jag får ju än så länge bara köra på Järna eftersom jag inte har grönt kort. Inte kanske världens roligaste bana men det var helt ok. Dock blir jag ju såååå frustrerad. Kanske golf är en sport för tålmodiga människor. Jag får långtråkigt ganska fort.

Efter golfen handlade vi med oss sushi 🍣 


Äntligen har jag fått ihop till ett par! En födelsedagsgåva från Carina o Pelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0