Ny vecka

Hej måndag. Det var ganska skönt att kliva upp imorse. Solen sken in genom fönstret och jag fick en smoothie serverad i badrummet när jag klev ut ur duschen. 

Började min morgon på eljus, sen var jag och lämnade maj-pärmar till bokföringsfirman. 
På jobbet så kom Stefan från Rydéns och vi gick igenom vilka produkter som kommer i våra utskick i sep och okt. 
Sen sa vi faktiskt hej då, för han slutar på Rydéns och börjar för nordlux istället. 
Kommer bli lite konstigt, jag är så van o trygg med honom och han har skött sin avdelning bra! Håller verkligen tummarna att den som tar över kommer ta hand om oss lika väl. 
Efter jobbet bankade jag pengar, hämtade barnen. 
Vi åkte hem och kastade av oss kläderna. Käkade glass🍧 Ungarna badade i poolen, jag satt i solen och betade av lite "att göra saker" typ bestämma när och hur vi åker till Kaly i juli. Till middag grillade vi korv. 
Innan barnen gick och la sig så fick Junia cykla några vändor upp och ner på vår gata. Kim sprang bredvid. 
Alicia tyckte det var så orättvist så nu har hon (med lite hjälp) skrivit en lapp till Kim.
Där står det: 
Imorgon tisdag, ska jag och pappaKim cykla på den rosa cykeln, utan Junia. 

Jag och Alicia la oss i hennes säng och mär Junia kom tillbaka kröp hon upp i sin säng och jag hann bara läsa en halv bok och då sussade båda två. 

Jag och Kim har myst in oss i paviljongen och tittat på serier. Ååå vad jag har längtat att sitta där ute. 

Tisdag imorn = mammaledig , hoppas på sol eftersom vi vill bada! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0