Söndag


Vår morgon började 07.45. Det var ju heeeeelt ok. När klockan var 9 hade liksom alla ätit frukost men vi passade på att mysa omkring i pyjamas ganska länge i alla fall. 

Victor fick ta en nap vid 10.30 och då passade Kim på att köra hoj. 
När Victor vaknade så blev det lunch och sen lek lek leeeeeeek. Babblarna, jaga... jaaa vi hade kul. 
Sarah och Budda kom vid halv 3 och hämtade Victor. 

Jag, Kim och barnen åkte och hämtade Henrik och sen begav vi oss till Kallfors. 
Lasse och Åsa var precis klara med sin runda så barnen hängde med dem hem till Benge och Erika som bjöd på middag. 
Passade perfekt så jag, Kim, Henke å Tobbe gick 9 hål. Fick 17 IGEN! 
Ååååå vill komma någon vart nu! 
Men snygg var jag iaf med golfkjol, handske och klickgrej så jag håller reda på mina slag Hahah. Har haft problem med det! Jag är så koncentrerad så jag glömmer hur många slag jag gör. 
Tack för allt Åsa 😉👍🏼

Efter golfen åkte vi hem. Kim gjorde högrevsburgare och i samma veva kom kidsen. Alicia var väldigt trött o hängig. Trodde såklart att det berodde på att hon lekt non stop med Victor o att allt annat ståhej gjort henne extra trött men jag tog tempen på henne som visade 39,3 😔 lilla vännen. Hon fick alvedon sen somnade hon på direkten i vår säng. Kim får vabba imorn. 
Hoppas Junia klarar sig, och för gudsskull inte Victor åker på nått nu 🙏🏼

Det har varit en jättemysig helg. Victor är en sån fin liten kille 💚


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0