Semester

Japp! Sista arbetsdagen på länge gick ju rätt fort. 

Efter jobbet bankade jag pengar sen åkte jag och Lovisa till Albin där även Maria var på plats. 
Solen stekte på som tusan och vi satt hiss först med ett glas rosé runt poolen och snackade lite. 
Sen spelade vi kubb flera ggr, bytte lag men jag vann inte en enda gång 😂😭
Vi spelade med andra ord, speak out som var sjukt kul! 
Gud vad vi har skrattat! 
Till middag blev det tacos och sen spelade vi ännu mer... 😄

Tyvärr kunde Sofi inte vara med men här är nästan alla ljusexperter i eskilstuna :)

Supertrevlig början på min semester att vara med kollegorna. 


Jag åkte hem vid 21, imorgon står det PACKA på schemat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0