Sänkning 👌🏼

Igår bokade vi biljetter till Kaly. Vi åker 16 juli. Så kul för oss för min syster, Emilia, Zakie och Dani är där nere då. 

Zakie och Dani är exakt i samma ålder som Junia och Alicia så tror de kommer vara i himmelriket att få bada, leka, äta och leva med jämnåriga. 
Vi har som vanligt inte bokat nån hemresa men vi stannar minst 3 veckor. Jag börjar jobba den 21 augusti så vi får nog till lite semester i Sverige också. 

Super excited! 

Efter jobbet så åkte jag och spelade golf och för första gången sänkte jag mig, lyckades få ihop 21 poäng. 👏🏼
Mycket nöjd öppnade jag och Kim en mousserande när vi kom hem och tittade på en film. 🍾





Glaaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0