Hej hej heeeeej

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera just nu, men det har tyvärr blivit så de senaste resorna. Malta - jag skäms! Så roligt och så mycket som hände och jag skrev inte ett skit. Dåligt Emelie, dåligt! 

Sen ska vi inte tala om min 30års resa. Då allt och lite  hände. 
Jag kommer alltid, alltid, alltid minnas och komma ihåg den veckan. Men såklart skulle det vara guld att få dela den här. 
Ska verkligen försöka skriva en sammanfattning. En dag jag får tid. 

Här är en bild från morgonen. Presenter, bubbel, vit och mörk-choklad doppade jordgubbar, Jelena stod flera timmar på morgonen och gräddade american-babana pancakes. En lyckans dag!
Lilla familjen kommer till min födelsedagsmiddag

Men nu ska jag försöka komma ihåg de här semester veckorna. Blir lättare sagt än gjort kanske 😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0