En dag med Victor

Idag har vi haft Victor på besök. 

Vi har varit på Torekällberget som hade sin 1800-tals vecka. Det var helt ok. 

Sen blev kl 17 och vi åkte hem till Lasse och Åsa. Då somnade Victor, lite rubbade sovtider men han var så glad och ville vara med på torekällberget så varför inte... 


Han vaknade vid 18.30 och då blev det käk.  Först en stor portion med makaroner, korv och grönsaker. Sen en rostmacka, plus några klyftpotatisar och lite ribs. Han åt mer än mig tror jag. 

Han var verkligen glad och pigg hela kvällen. Gick runt mest för sig själv med Appletv dosan. 😂🤔
Han kom till mig ibland för att sitta i knät och titta på babblarna. Varva ner lite. 
Han somnade när han blev trött. Inge gnäll på hela kvällen 🤗

Ja vi blev alltså bjudna på en middag med grillade ribs, coleslaw och annat gott ikväll. 
Efterrätt kladdkaka och vi spelade plump. 

Tack för det! 
Nu håller jag tummarna att Victor vill sova till 7..8... och inte gå upp kl 5! 😱
Godnatt. 

PS, 3 barn kanske inte är så tokigt? 

PS igen, njo kanske lite tokigt. 
Bra när man får låna och lämna tillbaka 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0