Veckan som gått

Ja min jobbvecka började i tisdags. Kim som fortfarande var sjuk var hemma och barnen hängde hos Lasse och Åsa. 

Bilen gick igenom servicen utan problem och jag begav mig hemåt redan vid kl 16 då  riktigt mycket snö började komma i eskilstuna. 
Såg inte ett jota när jag körde, till Strängnäs gick det i 60km/h. Sen släppte det. 
Kim hade orkat laga middag iaf och det uppskattades! 

När vi vaknade upp på onsdagen var det såå mycket snö ute och jag kände bara att jag inte skulle kunna komma till jobbet i tid, jobba och sen hämta kidsen från fsk kl 16 så vi fick bli hemma.
Ingen idé att jäkta och köra långt när det är snökaos. 
Vi ringde morfar Per och grattade på 63års dagen.
På kvällskvisten kom Lasse och Åsa över och vi spelade Chicago. 

I torsdags jobbade jag, hämtade barnen kl 16 och sen åkte vi hem och bytte om. På kvällen var vi bjudna hemma till Lasse och Åsa för att fira lite "jul"... vi har ju missat varandra under hela julen så nu äntligen fick vi till det. 
Hampus och Elvira var också med. Vi började med att skrapa triss, sedan fick vi en jättegod middag med helstekt oxfilé! Och efterrätter. Vi hade frågesport som Hampus tog hem. Fasen trodde inte han var så vass på sånt. Kim kom iaf SIST! 🤗
Vi bytte julklappar och vi och barnen fick så mycket fint. Bl.a. En middag, I slutet av januari ska vi till vidbynäs och äta italiensk buffé med dem. 
Vi blev kvar till midnatt sedan styrde vi bilen hemåt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0