Thai-fredag

Imorse var vi uppe tidigt. Första gången i världshistorien Kim åker tidigare än mig till jobbet så därför var vi uppe tidigt (alltså 07.30) och jag lämnade barnen. 

På jobbet flöt det på, grejade på lagret, betalade fakturor, fixade med årslöneunderlagen, skickade fakturor - ja röjde helt enkelt undan allt för jag är nämligen ledig imorgon! 

När jag kom hem skyndade jag ut och sprang 4 km och jag höll på att dö. Tänk om man kunder få tillbaka samma flås jag hade i somras bara sådär. 
Jag kom hem supersvettig och tog en dusch. När alla i familjen var klara åkte vi till Lasse och Åsa där det vankades thai-träff. 
Sarah, Budda, Victor, Tobbe, Jelena och Kalle kom också. Jag hade tagit med mig många färgade slingor och sånt som vi dekorerade med. Vi började med frozen margaritas och tilltugg. Sedan hämtade Kim en buffé med olika thairätter från Parn thai och det var väldigt gott! 
Åsa hade gjort citroncheesecake till efterrätt. Tänk om 30 dagar drar vi!!! 🇹🇭
Vi spelade plump och bara chillade. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0