Oktober - nov- dec- jan

Jag gick tillbaka i bloggen och läste lite om våra sjukdomar. Fy va vi har varit sjuka mycket. Alicia har i princip varit sjuk varannan vecka sen oktober (kan ha att göra med att hon fick RS när hon var en vecka gammal, hon smittas lätt och det bryter ut värre på henne än tex Junia) 


Tycker också att det är konstigt att jag som annars brukar klara mig år efter år, drabbats flera ggr. Jag har varit sjuk varje månad. Och då är det inte en förkylning jag åkt på utan jag har blivit riktigt dålig (tar mig inte upp ur sängen-dålig) med höstblåsor / influensa X2, lite magsjuka över julen, o så drar vi till med tandvärk från helvete och så drar vi ut tanden och så nu halsfluss. Har väl ätit antibiotika för många gånger dessa månader så det inte biter på mig längre. Det kan ju inte vara normalt?! Jag är sjukt trött på att vara sjuk. 
Kommer ifs inte ihåg sist jag hade halsfluss. Det är förj*vligt. Fast nu när jag tänker efter är ju alla sjukdomar det. Mina värsta är öroninflammation och urinvägsinfektion. Tar hellre en halsfluss då. Och magsjuka också för den delen. Fast nä förresten öron och uv infektion smittar inte, men om jag hade levt ensam så är öron det värsta värsta värsta jag vet. Spräckt trumhinna och det rinner ut på kudden. 😱

Aja men okej. Så nu vet ni det. Vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0