Måndag

Hej. Nu går det undan tycker jag, har saker inplanerat nästan varje dag tills vi åker till Thailand om 34 dagar. 

Idag så jobbade jag, hämtade barnen, kom hem, bytte om. 
Jelena kom och vi gick tillsammans för att möta upp Åsa och så tog vi en PW på 6 km. Tycker det är skönt att komma ut! 
När jag kom hem hade Kim lagat middag - tacos (fast en smal-variant) 
Nu är Kim och spelar badminton med Tobbe. Vi har fått till våra träningstider bra👍 
Jaha nu har vi tänkt på vad vi stoppat i oss och motionerat i en vecka. 3,8 mil skrapade jag ihop. (Målet för första veckan var 3 mil) 
Allt blir så mycket enklare när man går in för det tillsammans, skulle vara pest och pina om Kim satt med ett glas rött till en festmiddag och avslutade med en ben & jerrys varje kväll. 

Förra måndagen 9/1 var min startvikt på 57,7 kg. 
Idag måndag 16/1 ligger jag på 55,5kg. 

Målet är att komma ner till 53, som är min "vanliga" vikt, och där vill jag försöka stanna ,53-54kg då sitter alla mina kläder bra och jag vet att jag själv mår bra. Vet allt det där med att man inte ska stirra på vågen, men nu kör jag såhär. 
Så nästa måndagsmål är 54,5kg, kan bli svårt för helgen som kommer är fullproppad med roligheter som inkluderar god mat i stora lass! Längtar som bara den! 🍱🍷🍾🇹🇭🍾👯🎉🧀🍷
Så det gäller att hålla igen i veckan och röra på sig så kommer det nog gå vägen! Veckans mål är 4 mil 😜




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gick ner 4 kg på magsjukan 😂 Men dom går jag upp liks fort igen! 😃

Svar: Ja det brukar ju vara så...TYVÄRR, hade ju varit en riktig kickstart annars.
emeliehellman.blogg.se

2017-01-16 @ 21:31:05
Postat av: Lisa

Åh nu måste du dela med dig av recept

2017-01-17 @ 15:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0