Kör vi igen då!

Dags att börja hitta tillbaka till formen. Vi börjar väl med att inte ha grädde i allt vi lagar och så kanske man bara får dricka vin på lördagar eller andra speciella tillfällen. 

Satsar vegetariskt, helst varannan dag, för just nu känner jag att vi har vräkt i oss kött. Är det verkligen så gott? 
Sen kan jag behöva röra mer på mig. 
Nu är det inte lika intensivt på jobbet och då hinner jag med 👇🏼



Fick till en halkig och blöt PW med Mary ikväll 👌🏼


Sådär ja, då har vi i alla fall börjat och det känns helt ok! 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag skulle också behöva ändra på våra maträtter. Kan du inte lägga ut lite recept?

Svar: Ska bara sätta mig in i det nya och hitta smaskiga och NYTTIGA och helst veggo recept först 😜 lättare sagt än gjort tror jag!
emeliehellman.blogg.se

2017-01-10 @ 16:05:23
Postat av: Mallan

Blir skönt när vi flyttat, då kan jag joina era pw:s ! Behövs verkligen 👊

Svar: Såklart du ska 🙌🏼
emeliehellman.blogg.se

2017-01-10 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0