Junia's dag

Natten var hemsk. Jag vet inte vad jag råkade ut för men jag svettades som en gris, mådde dåligt. Kände inte efter så noga utan fokuserade på att sova. 

Vaknade 07 och gick upp för att förbereda frukost till Junia. Men jag mådde verkligen inte bra, började svettas igen. Åt en påse nötter och drack vatten. Kändes en aning bättre. 
Väckte Kim, vi tände 5 ljus och sedan gick vi ner till barnens rum. 
Vi sjöng och Junia vaknade och blev så otroligt glad. Hela hon sken som en sol. 
Hon mumsade i sig sin frukost, öppnade sina paket. Sen fick hon välja kläder. Blev hennes julaftonsklänning. Den är ju så fin. 
Kim skjutsade barnen till dagis och tog med sig glass i stora lass. 
Jag la mig i sängen igen och försökte sova mig bra. 
Vid 15 gick jag upp och kände mig som en ny människa, tack och lov! Vi som lovat Junia att åka till Mall of Scandinavia. 
Duschade, när kim kom hem åkte vi och hämtade barnen sen mot m.o.s. 
Vi började med Disney store där Junia valde en Belle-klänning och Belle-peruk. 
Bra val. 
Sedan ville hon ha pasta carbonara - okej Vapiano. Hon och Alicia delade och den rätten fick MVG av barnen. 
Jag åt parmaskinka,salami, oliver, mozzarella med myyyycket basilika. Åå va gott. 
Efter maten ville fröken ha munkar från dunkin donuts. Ja sagt och gjort. Sen var vi inne på toys r us väldigt länge. 
Då hade timmarna flugit iväg och klockan var redan 19.15. 
Så de sista Junia ville var att äta honey comb så då gjorde vi det med. 
Lycklig tjej, nu ser hon fram emot sitt disco-kalas som är på lördag. 

Och vad hittade jag då? JO en resväska! Har kollat så mycket på en silvrig med läderdetaljer från Samsonite (varför tänker jag bara på dum&dummare när jag säger Samsonite 😂) men den ligger på 4899:- och det kändes inte helt ok, mina väskor går alltid sönder efter 2-3år så jag kände att den inte var värd det. Men nu hittade jag en billigare silvrig modell från samma märke så jag slog till. Thailand here I come! 

Så det var dagen. 
Godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0