1/1 - 2/1

Var LUGN, lunkade på. Gurra och Emma kirrade grillad korv med bröd till lunch. 

Spelade spel, bara va. Och det var sååå skönt. Inga måsten. 
Tror vi spelade spel hela dagen och kvällen. Dukade fram alla rester som vi åt till middag. 
Plockade ordning och förberedde inför hemresan. 

På måndagen var det bara att packa och dra, var lite sorgligt att lämna huset. Det var faktiskt väldigt roligt och nytt att vara tillsammans så många och i 4 nätter. 
Jag skulle lätt göra om det. Vet att mina barn hade en oförglömlig helg i alla fall. 
Dock blev Kim sjuk och jag fick packa, ta hand om barnen och köra 5 h hem, packa upp och tvätta när vi kom hem så jag var ganska slutkörd! Skulle upp tidigt på tisdagen för att skjutsa mina föräldrar till Arlanda innan jag skulle lämna in bilen för service i Eskilstuna och jobba, så lite lagom ångest hade jag minsann. 
Bara att bita ihop, men efter en sån rolig helg så kände jag bara skitsamma, ingen idé att känna efter bara att köra på, inga sura miner och att tycka synd om sig själv det vinner ingen på. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0