Tjeeena

Nu är det dags att ta igen lite bloggande här va. 

När skrev jag sist, måndags? Ja. 
Tisdagen jobbade jag, hämtade barnen, gick ut med Mary på kvällen 8 km. Kom hem till en middag. Falafel, paprikaröra och avokado/feta sallad. 
Paprikaröran var 2die4 (grillad paprika, valnötter, spiskummin, citron, ströbröd, olja, chili, salt och peppar) mixa ihop allt.. tadaaa. 

Onsdagen var också jobb, Junia gick på gymnastiken med Åsa och Cecilia. Hon ÄLSKAR gympan!  Kim och Alicia åkte till Telge akuten och tog hepatit A vaccination, (påfyllnad) Alicia som tycker allt sånt är väldigt spännande sa inte ett knyst när de stack henne med sprutan och visade stolt upp sitt lår med ett plåster på för mig när dem kom hem. 
Sen gick jag och Cecilia ut, 6 km. 

Torsdag, ärenden i stan. Ekonomiljus, hämtade en armatur i Stockholm till en kund jag har i etuna. (Väldigt speciell lampa) sen frågade Mary mig om hon kunde låna mig några timmar. 
Visst, Kim kunde hämta kidsen så jag blev överraskad med godaste charkbrickan på turinge ost och vin och sen vidare till skogshöjds spa med duo behandling. Massagen var en av de bästa jag varit med om! 👌🏼
Förstår inte varför jag förtjänade allt detta, men jag är så tacksam. Min fina fina Mary. Du är så omtänksam och fixar med allt. 
Tack. 

Kvällen tar inte slut där, satt länge länge och pysslade med lite saker som än så länge är hemlighetsstämplat. 
Å så fyller ju lilljäntan år imorgon, Kim har slagit in alla paket. Oerhört imponerad. Han själv också, kan vara dom snyggaste paketen han någonsin slagit in sa han själv. 
Alicia hade så svårt att somna ikväll, tror hon somnade kl 22😱 fasen jag kommer ihåg det där, kvällen innan födelsedagen. 

👊🏼bam 6 km fick jag till också. 3,8 mil denna vecka och den är inte slut än😅

Största anledningen till att jag inte bloggat är för att jag tycker allt är oväsentligt när någon som känns som halva mig har det oerhört tufft. 
Vi burkar prata 1-10ggr om dagen. Varje dag. Om allt. Jag saknar dig. 
Och jag önskar att Victor blir frisk NU! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0