Stressonsdag

Idag var en riktig stressdag. Hade första mötet inbokat 10.30 men vi blev tok-sena pga av olika anledningar så jag kom inte till jobbet förrän 11.20. Som tur var kunde och ville Marcus vänta på mig. 

Sedan kom nästa säljare vid 12.10, och avslutade med att Marie från kuriren kom och vi kollade på hur marknadsföringsplanen i tidningen ska se ut under året. 
Jag har fortsatt med 50% prismärkning och det kom 4 pallar med lampor. Dagen FLög förbi, kändes som jag jobbade 1 h idag. 


Kommer ni ihåg den här 👆🏼 godingen jag la upp förra veckan från belysningsmässan. Den kommer från artwood och är 165cm i diameter. Fick en beställning på den idag 👏🏼 en kund ska ha den i sitt hus i fjällen. 


Nu är jag påväg hemåt, Junia har säkert lärt sig något nytt på gymnastiken så det ska bli kul att se, så har Kim hämtat ut nya bilen idag så den ska jag också få se. Inte alls min typ av bil för 5 öre. Men men... det är hans val, man får välja sina strider. 

4 dagar kvar till Thailand. Längtar ihjäl mig! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0