Imorgon åker vi

Jag har packat till mig och kidsen. Så jag känner att jag är i fas med det mesta. 

Kim packar på 5 min men sen behöver han aldrig packa och tänka åt någon annan än sig själv. Skulle nog inte lämna över det lilla ansvaret på honom 😉
Till lunch blev det sushi och till middag sallad (vi blev så inspirerade en av gårdagens sallader - Salata Kraides) så vi försökte oss på att göra en sådan.

Och såklart paprikaröra!!

Vi kollade på mellon. Tyckte den var rätt trist, ingen favvo ikväll. Sedan kollade vi på en film 50 first dates. Har sett den förut men väldigt länge sen, den är faktiskt bra! 


Nä nu ska jag sova. Klockan är 2 min över tolv vilket betyder! 👇🏼

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0