En helt vanlig tisdag

Vi började vår morgon med lyxfrukost. I alla fall för barnen, för igårkväll så lämnade Åsa över en kasse med godsaker som vi skulle ha på alla hjärtans dag. 

Så efter det vanliga intaget smaskade vi på Åsas chokladmuffins och en ask gelehjärtan. Tack 👌🏼

Inte varje dag man får starta dagen såhär 👆🏼


Sen blev det jobb och jag har bara sysslat med att förbereda inför vår 50% rea som startar nästa vecka. Lite småstressad över det ja, men fokus på det nu så löser väl det sig. 

När jag kom hem blev jag faktiskt överraskad. Vi hade bestämt halloumisallad till middag men på bordet stod det tapas, amarone och en bukett. 
Vi åt tills vi inte kunde sitta upp nästan. Junia visade ett kärleksbrev hon hade fått idag. Av Maxim, Junia är så kär i honom så jag vet inte riktigt om hon bara fantiserar att brevet (teckningen) var från honom. 🙂


Barnen fick köttfärssås å spagetti

Tack för idag, slut för idag säger jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0