Lucia och Mary Jane 30 år

Ja i torsdags var jag ledig. Tog en lång sovmorgon med barnen och gjorde dem lucia fina med lockigt hår å så 😍

Lämnade dem vid 12 sen åkte jag till Roffes och hämtade MJs tårta som jag beställt. 
Asså läckrare tårta har jag inte sett! 👍🏼

Efter det åkte jag till lilla styrbjörn och lämnade tårtan och så gick jag till festerix och beställde ballong och hittade lite annat smått å gott till kvällens överraskningsmiddag. 
Hann precis göra min naglar innan jag racade till dagis och mötte upp mamma, pappa, Kim, Jonn, Sandra, Becca, Lasse, Åsa, Carina å Pelle. 

Junia och Alicia ❤️ våra lucior, var så duktiga. O deras glädje över att vi alla var där. 
Efter lucian åkte barnen med hem med mina föräldrar (de skulle sova där) jag å Kim åkte hem och fixade oss, sen ner till stan och hämta ballongen o vidare till Styret för att möta upp resten av gänget. Dekorerade bordet och tog in  bubbel som vi skålade med när Mary o Sam kom. Sång blev det också såklart! 
Hon blev riktigt överraskad, och jag är väldigt glad att vi kunde få ihop ett stort gäng precis såhär innan jul. 

Det blev en lyckad kväll med god mat, drinkar, skratt med goa vänner. 


Mary, du är en sann vän ❤️ 


Kommentarer
Postat av: Mary Jane Wåhlstedt

Åh! ❤️ Blir alldeles tårögd igen! TACK för att du är en sån fantastisk vän! Älskar dig! ❤️

Svar: Såklart 😍
emeliehellman.blogg.se

2017-12-26 @ 09:13:36
URL: http://mscortez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0