Ledigt

Igår hade jag en lugn fin dag hemma. La ansiktsmask och slog in paket. Lyssnade på julmusik och bara myste omkring. 

Vid 16 tiden kom Sandra och Ida och vi åkte till stan för att shoppa lite. 
Det gick bra, hittade nästan allt jag behövde. 
Sen åkte vi hem till oss och lämnade över Ida till Jonn som hängde med Kim. 
Sandra matade Ida sen drog vi iväg till Heron där vi åt middag på olearys och sen mötte vi upp Cecilia och det blev bio. Daddys home 2, helt ok. Julfilm och rolig, fick lite julfeeling iaf 🎄tack för en mysig kväll! 

Idag så har vi uträttat ganska mycket. Fast först var jag och barnen hos Mikaela, Tuva och Lovis. Det var sååå länge sedan vi hängde så det var verkligen på tiden! 

Vi gick till lekparken, men det var ganska råkallt så vi var inte där allt för länge. 
Väl hemma så lekte barnen på och vi mammor fick prata av oss. Drack lite glögg och så ❤️ fick även se Mikaelas bröllopsklänning - verkligen fin! Hon kommer se ut som en dröm 👰🏼

Kim kom och hämtade oss vid 15.30 och då blev det systemet (har aldrig sett så mycket folk på systemet), biltema, Ica maxi, blomsterlandet... o kirrade 4 bingo lotter tills imorgon. (Henke o Mallan kommer över på uppesittarkväll) 
var helt slut när vi kom hem. 

Resten av kvällen: paketinslagning, tvättning, Kim o kidsen åkte till Ica igen 😏sen middag, monterat upp nya lampan i sovrummet (så fin, ska visa bild imorn) och så kollade vi på en film när barnen gått till sängs. 

Imorgon är en riktigt schemalagd dag. Hoppas jag hinner med allt! 

Godnatt 



Kommentarer
Postat av: Henke

Stört taggad inför bingo. Min första! 🧠

2017-12-23 @ 01:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0