Ny vecka

Fick ingen helg så nu känns det konstigt att det "bara" är måndag. Men imorgon är jag mammaledig och då ska jag göra något med Alicia. Junia får också vara hemma om hon vill men ibland skulle det vara skönt att bara ha tid med var och en. Det är ytterst sällan jag gör något med bara Junia... eller bara Alicia. 


Tillbaka till idag så gick ju dagen undan iaf, jag har gjort beställningar och haft Torbjörn och Frallan på besök. Planerade lite hur marknadsföringen på FB ska se ut resten av året.  
Fortsatte även med inventeringen. 

Ikväll bjuder Kim på korvstroganoff, pappa ska äta hos oss. Och vi måste kolla på halv åtta hos mig.
Albin på jobbet är nämligen en av de fyra deltagarna! Spännande 😊

Bild från eskilstuna kuriren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0