Hej då Kalymnos

Imorgonkväll kl 21 tar vi båten över till Kos och far hem till Sverige. Vi har haft 3 1/2 veckas underbar tid här med familj o vänner. Alltid haft mycket pågång och det har tyvärr blivit så att jag inte hunnit blogga. 

Hela familjen känner oss rätt nöjda med bad, sol och MAT i mängder. 
Ska bli skönt att komma hem och börja få in lite vanliga rutiner. Men jag vet hur mitt hjärta kommer gråta imorgon när vi ska vinka hejdå till Kaly och mina föräldrar. 


Men än är inte semestern slut, och det är tur det! Jag ska träffa mina efterlängtade vänner på fredag. Läääängtar! Och Kim fyller 31 då också 🍾🎈

Och sen drar vi lilla familjen till Järvsö några dagar och hälsar på mompen gammelmormor Eva. 
Helgen efter den 19e ska vi på Per Gessles konsert på Sundbyholms Slott. 
Sen är det faktiskt dags för jobb💪🏼





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0