Hej bloggen

Hemresan från Grekland gick smärtfritt. Jag och barnen somnade typ 3 sekunder efter att planet hade lyft. 

Underbara Jelena kom och hämtade oss 02.30 på Arlanda. Tack 👌🏼

Torsdagen var lugn, jag vakande vid 08 och kunde inte somna om så hela dagen var rätt dimmig. Så trött. Kim jobbade några timmar. 
Det blev en hemmadag för mig o barnen och vi åt tidig middag, massor av sushi ( testade för första gången tigerrullar och kommer garanterat äta dem igen - så goda) 
Sen när barnen somnat blev det ben & Jerrys och många avsnitt av Prison break. 

I fredags, så var det Kims födelsedag (och en redig sommardag med 27 grader varmt) så när han gick upp vid 08 (han o Tobbe skulle spela golf) för att duscha smög jag ner och väckte barnen och när Kim kom ut från badrummet hoppade vi fram bakom dörren och sjöng och lämnade paket och teckning. 

När Kim var på golfbanan så åkte jag o barnen till stan och mötte upp Jelena o Kalle. Köpte lite nödvändigheter och dryck till kvällen. 
Jag fixade mina naglar medan de andra var i dalparken för lek och lunch. 

Sedan var det bara att göra sig klar inför kvällen. 
Kim släppte av mig hos Sarah i Gubbängen (sen åkte han å barnen och hämtade min pappa på Arlanda) 
Jag å Sarah öppnade en prosecco och tog det "lugnt" innan vi tog t-banan in till Slussen. Mötte upp Malin och sen båt över till grönan där vi bestämt träff med Malin N, Cecilia, Jelena och Mary. 
Sån fin kväll, varmt och vi hade så kul. Körde 5-kamp. Skrattade, drack cider, åkte karuseller, jag höll på att dö när jag åkte nya Ikaros men skulle lätt göra om det för det var såå kul och adrenalinet som pumpar i kroppen är härlig känsla trots allt. 

Vid 22 var vi vrålhungriga och åkte tillbaka med båten för att äta middag på Mr French. 
Jag och Cecilia delade på en skaldjursplateau. Har längtat och allt var super! 
Vi hade så kul, och var kvar till stängning. Sen åkte vi vidare till en nattklubb där vi blivit uppskriva på listan av Marys syrra. 
Nice ställe. Dansade, dansade och dansade. Tog taxi hem vid 03 tiden. 
Awesome kväll, bra initiativ Mary! 🙌🏼




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0