Första arbetsdagen ✔️

Det var ta mig tusan omöjligt att somna igår ikväll. Jag gjorde det klassiska misstaget. 

Klockan blev 00.00, åååå fasen ska upp om 7 h.... klockan blev 01. Åååå bara 6 h sömn... så låg jag så till 02.30. Smart. 4 1/2h sömn blev det tillslut. 
Jag var trött imorse, men inte sååå trött. 
Barnen var värre. Kim skavi inte tala om. 
Gjorde frukost, klädde på barn och sedan iväg till Tom Tits fsk. Barnen har längtat! 

Dagen på jobbet gick undan må jag säga. Känns bra att vara tillbaka. Jag är fortfarande mammaledig en dag i veckan vilket är en skön start. 

Searchlight var på besök idag. Jag kunde inte motstå... 😱

Den här kristallen är 135cm på höjden och 100cm i diameter. Sååå häftig! Tror kanske inte vi kommer sälja den under den närmsta tiden, den är rätt dyr....men vilken eyecatcher!

Jag kom hem vid 19.30 och då serverades det middag. Nu är det slut med goda feta såser och mängder med kött. Usch. Jag är inte sugen längre. Inte på vin heller. 

Skulle också vara kul om jag tog tag i att springa igen. Vi har en ny crosstrainer också. Har alltid nedräkning till något...

Lika bra att sätta fart. Jag ska känna mig bekväm i mina fodral, annars är det inge kul.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Promenad någon kväll i veckan? 😊

Svar: Ja! Onsdag?! 😄
emeliehellman.blogg.se

2017-08-22 @ 06:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0