En ledig dag

Föräldraledig idag. Ville ta det lugnt. Familjemys liksom. 

Familjen Budai kom på besök. Kim, Budda å kidsen drog i väg till lekparken på eftermiddagen medan Sarah va hos frissan och jag åkte iväg med Åsa och gick 9 hål på kallfors. Gick över förväntan. Kändes lite bättre att spela med Åsa än men grin-Kim. 
Sänkning 💪🏼 till 45. 
Sen var jag tvungen att köpa en prosecco med mig hem för att fira med resten av sällskapet. 
Kim kirrade viltfärsbiffar och sötpotatis/morötter i ugnen. Trevlig kväll 😊 
Sarah, Daniel och Victor åkte hem vid 22 och nu är det dags för sängen. 
Imorgon jobb, sen har jag och Kim datenight. Vi ska till Mall of scandinavia och äta middag och gå på bio ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0