Tjena tjena!

Som ni kanske vet så är det lättare för mig att ta tag i saker när jag har något att se fram emot. 

Nu är ju Malta första anhalt här om 22 dagar och förra veckan började jag med träningen igen. 
Den här veckan har varit bra 🙌🏼 har fått in ett bra flow. 
I måndags var jag o Malin ute på PW 4 km och sedan utegym. 
I tisdags gick jag PW med Åsa, 1,1 mil, i går onsdags gick jag och Cecilia 1 mil, ikväll joggade jag hem till Mikaela, vi gick en PW runda, körde utegym och sedan joggade jag hem totti 1 mil. 
Bara det blir liiiite varmare ute ska jag börja springa igen. Tycker mer om att gå men det tar ju såååå lång tid! 

Annars då... ja dagarna går ju. Idag hade vi ledigt och myste på i pyjamas till kl 12. Sen gjorde vi oss klara och hämtade upp Mikaela från jobbet sen handlade vi med oss lite fika och åkte hem till henne där barnen röjde runt. Junia och framförallt Alicia har längtat så mycket att få leka i Tuvas rum. Hon har pratat om det mycket 🙂

Ikväll har jag som sagt gjort rätt för mig och tränat. Imorgon har jag en vilo-dag. Eller rättare sagt hinner jag inte, ska jobba, hämta kids, åka hem och byta om, åka till pershagen och hämta upp Oliver. Sen ska vi till Heron och äta middag och gå på bio - Baby Bossen. Ska bli jättemysigt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0