Onsdag

Ännu en dag som kom och försvann. Dagen började med jobb. Lämnade in bilen för tvätt. Nu är det slut på slask tycker jag. På fredag ryker vinterdäcken. 

Efter jobbet åkte jag och handlade morgondagens lunch. 
Cecilia hämtade kidsen från fsk vid 15 tiden. Sedan tog dem en korv på stan innan de tog bussen hem och mötte upp mig. 
Så var klockan helt plötsligt 16.45 och dags för gymnastik. 
Så vi åkte dit och Cecilia hjälpte till som vanligt. Junia är så duktig. 
Alicia är ju bra sugen, så hon ska få börja till hösten. 

Vi kom hem i samma veva som Kim, jag och Cecilia snörade på oss PW-skorna och begav oss mot Östertälje (Cilla skulle ta tåget hem) så vi gick ett tag men sen upptäckte jag att jag glömt att slå på runkeepern. Irriterande. 
Jag tog morabergvägen hem och jag försökte springa sista biten. 
Men jag har ont nu. Träningsvärken är ett faktum. Men 1 mil idag inte fy skam. 
Igår gick jag o Malin 8 km 👍🏼

Imorgon är jag mammaledig 😍 

Och det är bara 9 dagar kvar till MALTA! 


Hoppas väderprognosen håller 👆🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0