Ny vecka

Igår var det måndag och jag hade fullt upp precis hela dagen. Blev sen så Åsa hämtade barnen från fsk. 

När jag kom hem gick jag o Malin ut på en PW och lite träning i utegymet. 
Väl hemma väntade en sushi på mig, nyduschade barn och så ett avsnitt av gåsmamman. Sen godnatt. 


Idag har vi varit LEDIGA! Vi har varit ute, barnen har cyklat, åkt sparkcykel och varit i lekparken. Tar sin lilla tid att ta sig från A-B! Junia har noll tålamod med cykeln. Måste träna mer. 

När vi kom hem festade vi på mormor-Evas bullar i solen. Södertälje bjöd på en riktigt fin vårdag idag, det tackar man för. 

Snart kommer Kim hem och jag ska ut på en PW. Skulle behöva åka med Junia o köpa ett par gympadojor först. 

Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0