Fullt ööööös

Jag kunde inte sova igår... låg uppe till 03.30. Vred och vände. 

Somnade tillslut men vaknade när Kim åkte till jobbet nån gång efter 07. 
Vid 08 vaknade barnen. 
Mys framför tvn. Frukost i soffan. Sedan det obligatoriska "vi är lediga badet" innan dagen drog igång. 
Sarah, Victor, Jelena och Kalle kom vid 10.30(?) 
Snicksnack, kirrade lunch. Bara va. 
Sen åkte jag i Junia till stan och köpte blommor från oss alla som vi gick och lämnade vid Sandras dörr. Junia undrade om Zigge (Sandras häst) låg på kyrkogården vi gick igenom på vägen dit. 
Inte riktigt så men han är i himlen. 💔

BVC - 
Så var det dags för 5 års kontroll, började med vägning och mätning. 
16,5 kg 
108,5 cm 

Syntestet gick precis som det skulle 1.0. 

Sprutan gick också bra. 

Pratade och skrev ner allt som ska in i framtida elevhälsan på den skola vi väljer. 
Sen var det inte så mycket mer. Konstaterade ännu en gång att Junia är väldigt mogen för sin ålder, eller jag vet inte vad jag ska skriva... mogen.. hon är före sin ålder. 

Sen åkte vi hem och fikade med alla vänner stora som små. 
Vi spelade kort innan det var dags för hej då. 


När Kim kom hem från jobbet åkte vi till dalkiosken och mötte upp familjen wåhlstedt. Handlade med oss mat sen åkte vi till nykvarn där Sams pappa bor. 
Kvällens mission var att titta på två tomter vi skulle vilja köpa. Mer om det sen! 

Vi kom hem vid 21 och då var det bara att gå till sängs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0