Annandag påsk

Efter gårdagens middag ville Junia åka till farfar och leka med sina kusiner så hon spenderade natten där. 


Det är ju inte ofta man bara har Alicia hemma så det var väldigt mysigt, vi låg alla tre i vår säng - och när Kim åkte iväg och jobbade 07 imorse så sov Alicia vidare till 11.15. Jag fattar inte, hon sov säkert 14 h! 


Jag skulle också kunnat sova till 11 men Kim ringde och väckte mig kl 10.30 🙈

Rebecca och Leon kom förbi efter lunch och lekte. Vi byggde med kaplastavar, och Alicia fick en påskpresent 😍
Kim kom hem från jobbet lite efter kl 16 och då gick jag ut och sprang 3 km, mötte upp Åsa och gick resterande 7 km. 
Så skönt att få komma ut och röra på kroppen efter all mat... 
när jag kom hem bjöd Kim på hjortbiffar med potatis, sås och gurka. 
Delade på en flaska amarone och diskuterade framtida husdrömmar. Vi har alltid haft olika viljor. Gäller att kompromissa men vi är lite dåliga på det. Vi får se vart den här veckan tar oss... eller om det inte blir något. 

Jag såg SKAM idag. Jag saknar säsong 2 så mycket 😞

Veckans matsedel är klar (som alltid på söndagar) fast det är måndag. 
Tis - lövbiffgryta med ris 
Ons - kyckling (jag är inte hemma) 
Tors -  tacopaj med avokado, feta, tomat, löksallad 
Fre - fisksoppa med saffran o aioli 
Lör - viltlasagne 
Sön - fajitas 

Den här veckan har vi utvecklingssamtal på fsk och ska prata om både Junia och Alicia. 
Junia ska på 5 års kontroll på BVC och jag ska ta cellprov. 


Förresten kolla vilka coola mössor 😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0